måndag 20 februari 2012

Värsta dagen i mitt liv

Blev väckt av Kevin idag han sa att han hade ont i foten så jag tog mig en titt på tån och den var alldeles gul-grön sådär som när man ser att det är massa var under huden och när jag tog lite i tån så bubblade det verkligen upp var. Jag blev livrädd, visste inte vad jag skulle ta mig till.
Ringde och bokade en akut tid på vårdcentralen sen ringde jag mamma i panik och hon sa åt mig att ringa sjukvårdsupplysningen så då gjorde jag det, hon sa till mig att det var ingen idé att åka ut till akuten utan att jag skulle vänta på tiden jag redan fått till vårdcentralen.

Så det var ju bara att sitta och vänta på att tiden skulle gå.
Under denna tiden så går det ju bara massa sjuka tankar i huvudet att han kan ha blodförgiftning och grejjer eftersom tån såg ut som den gör och att han igår började må illa och var allmänt likblek.

Väl hos doktorn sen så titta han en snabbis på tån och säger att det blir Penicillin IGEN!!
så nu ska Kevin gå in på sin 3dje Penicillin kur sen i December.
Dessutom ska vi komma dit varannan dag och få tårna omlagda så vi ska dit igen på Onsdag.

Mycket  gråt ifrån min del idag och hade allmän panik imorse kändes som man gått in i väggen för jag hittade ingenting här hemma och var allmänt upprörd och skakade som ett asplöv för jag var så rädd för Kevins skull..nu är jag helt matt och trött och vill egentligen bara gå å lägga mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar