tisdag 21 februari 2012

Det gör så ont i mig

att se Kevin ha så fruktansvärt ont i sina tår skär djupt i mig, jag skulle lägga om hans tår idag och det har bött och varat så mycket och sen torkat in i bandagen så när jag skulle ta upp det så skrek han i ren skär smärta och det gör så ont i mig att jag blir helt skakis och knappt vågar ta i hans fötter efter det.
Var tvungna att blötlägga foten i lite ljummet vatten så vi fick bort bandaget. Han bara skrek och grät och var helt knäckt. När vi väl fick bort bandaget så ville ha titta på sina tår och då bröt han ut i ännu mera skrik och gråt för hans tå ser verkligen förjävlig ut, han skrek att han inte ville tappa sin tå och att den ser så äcklig ut, han är verkligen livrädd för att han ska tappa den. =(

Jag kan knappt skriva detta utan att fälla tårar själv nu, att se sitt barn ha så satans ont är fan den vidrigaste smärtan en förälder kan ha.

Men nu kanske vi kan få bukt på det, dom ringde oss precis från hudkliniken och sa att dom hade fått återbud på en tid imorgon. Så vi ska först dit sen ska han ev till vårdcentralen igen på eftermiddagen och sen på kvällen vid 19.30 har jag tid till magnetröntgen för mitt knä.

Jag hoppas innerligt att dom kan ge oss nån form av smärtlindring nån salva eller vad som helst för om han ska ha så fruktansvärt ont när det ska läggas om så vet jag inte om jag pallar med det!
Ska påbörja hans penicillin kur imorrn igen. Har inte kunnat hämta ut den sen igår men imorrn påbörjas den iaf.

Usch min stackars lilla snutteplutt.....hatar att se han ha så fruktansvärt ont!
Varför kan man inte föra över hans smärta till mig ist så jag får ta den?!
Varför ska små barn råka ut för saker som ska göra dom så ont?!

2 kommentarer:

  1. Stackan!!!! Får helt ont själv när jag läser :( Hoppas allt blir bra sen , och att läkarna kan fatta att nånting måste göras!

    SvaraRadera