onsdag 8 februari 2012

Snör förkyld =/

Usch jag HATAR att vara förkyld!
Jag tar hellre en magsjuka än en förkyldning, en magsjuka går ofta över på 2-3 dar, min satans förkylning kommer sitta i minst 2 veckor som vanligt =( Och till råga på allt så har vi -78:- på kontot så jag kan inte köpa nässpray eller treo =(

Det är synd om mig idag!

Usch!!

Och vad som är ännu värre är att jag hade värsta mardrömmen i morse.
Jag vakna när Nicke gick upp sen tog det ett bra tag innan jag somna om, men när jag väl gjorde det tills dess att min klocka ringde så hade jag en mardröm som var så verklig att jag har vart lite nere hela dagen =(

Nicke dumpade mig för nån gammal flamma som han träffat igen och usch å fy vad nedrans lessen jag blev! Vaknade av att jag grät till och med.

Och än värre är att jag hittade en sån SUPER snygg handväska för några dagar sen som jag ville ha så satans mycket, den låg på tradera, vet att jag inte kunnat köpa den ändå eftersom jag inte ha några pengar men bleh ville iaf se om auktionen gick ut osåld eller inte så man kunnat kanske maila henne och frågat om hon kunnat hålla den till slutet av månaden men men....jävla bajs dag det här alltså!
Precis en sån här väska som bilden visar var det som låg på tradera :S

Titta så fin väska!
Hittade bilden på google!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar