fredag 3 februari 2012

"Jösses tokfia du är galen"

Ja precis!

Detta inlägg är helt tillägnat åt Åsa tokfia Haglund!
Jag har en underbar kompis som jag aldrig träffat IRL. Vi började prata för 100 år sedan på Lunarstorm och sen tappade vi kontakten men denna underbara stumpa hittade mig igen för några månader sen och skickade ett SMS. Numera pratar vi dagligen i wow och på facebook.

Tokfian här väl läst min blogg om mitt dröm kök cupcake heaven och gått å köpt en sak till mig till mitt dröm kök! Nämligen:

denna underbara duk från Ateljé Margaretha.
Nu har jag verkligen jobb att stå i och brodera denna duk hehe och Åsa hade minsann en baktanke :P
Medans jag sitter och syr ska hon försöka hinna ikapp mina achievement points i wow hehehe
Jag tror hon kommer lyckas ^^

Jag vet inte vad jag ska säga mer än   
TACK DU UNDERBARA TOKFIA!!!

Att det finns människor som gör sånt här fortf är helt fantastisk att bara komma på tanken att ge bort en sak enbart för att göra någon glad någon som man aldrig ens träffat!
Du anar inte hur mycket detta betyder för mig du underbara Åsa
Världen behöver fler som dig!

Jag ska klura ut nånting för att gottgöra hehehe räkna med det!

ALLA KRAMAR I VÄRLDEN TILL DIG!!!!

-------------------------------------------------------------

Jag måste lägga till en sak här!!
Min syster kom precis hit me sin gubbe, dom hade vart på stan och hittat nånting dom tydligen bara var tvungna att köpa :P Utan att hon ens sett min blogg idag fick hon ett infall att köpa mig en mini cupcake maker maskin och en bok med 200 cupcake recept. Så passande in på denna dagen då Åsa skickat mig den underbart fina duken!

ÄLSKAR DIG SYSTER YSTER!!!!!!


Snacka om att här ska bakas cupcakes!!!

Jösses man kan ju nästan tro att det är min födelsedag idag =) 

2 kommentarer:

  1. Aww, så söt du är, nu måste jag nästan grina lite <3 Jag kunde ju faktiskt inte låta bli att köpa den gulliga duken, när du ändå önskade dig en och allt! Och när duken är klar tänker jag komma och fika dagen lång (och skryta om alla mounts jag haft tid att skaffa medan du suttit insnodd i trådar) :D Kram!

    SvaraRadera
  2. Jag kunde ju inte stå i mot när jag såg den cupcake makern på ÖoB o sen när jag såg den boken på hajen så passade det ju perfa.

    Tyckte det passade bra som en bra "krya på dig" present ^^

    *kramisar* din syster yster

    SvaraRadera