lördag 18 februari 2012

känner mig kreativ

Ja jag har börjat känna mig mer kreativ sen jag började brodera.
Jag broderar varje dag nu snart klar med cupcake nummer två :P
Jag satt igår och tittade i mina scrapbooks som jag gjorde för flera år sen nu, jag är så sjukt sugen på att börja scrappa igen men att det ska va så satans dyrt det med =/ det e trist när man verkligen vill pyssla men inte kan för man har inte råd....bleh....hatar att allt alltid ska hänga på pengar......

Bilder ur Kevins Scrap album




 

Sökt några jobb nu i veckan så jag hoppas att nått av dom iaf hör av sig och visar intresse =)

Möblerade om Kevins rum igår me, shit vad mysigt det blev!
Han sov hela natten utan problem inatt, kom aldrig in till och å sa att han haft mardrömmar.
Kan lägga upp ett kort här sen på hur mysigt det blev.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar