fredag 25 februari 2011

41 Dagar Kvar

Ja tiden går neråt och dagarna räknas =)
Jag hoppas tiden kommer gå lite snabbare dock, jag låg och pratade med min sambo hur vi ska lösa själva operationsdagen, jag vill ju gärna ha honom med mig så jag har någon att prata med innan och direkt efter jag vaknat, men vi vill inte ha med Kevin dit, så vi får försöka lämna honom på dagis tidigt tidigt och sen åka upp till Göteborg.

Idag i alla fall kommer det bli mycket spring och bus vi ska nämligen åka till Varbergs nya inomhus lekstuga, en enorm inomhus lekplats, ska dit med min brors flickvän och deras två busungar så det blir full rulle.
Sen efter det ska jag och Kevin in till stan och möte upp Nicklas och handla lite och hyra filmer, sen hämta ut min cykel som vart på reparation och sen cykla hem :P

Lite motion extra idag då :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar