måndag 28 februari 2011

38 Dagar kvar! Slut på en veckas lov

Jag tycker fan tiden går lite fort nu men det e ju bara bra!

En veckas sportlov e över nu, lite skönt samtidigt som en aning jobbigt hahah
under veckan så har vi bara slappat och haft det gött men nu åter till tidiga mornar och dagis hämtning och lämning och skola och bös :S


Vad ska man skriva idag då....ingen aning....sitter för tillfället och snackar med en gammal god vän som bor i Niger i Afrika just nu på facebook så kul att höra av gamla goda vänner =)

Vet inte vad jag ska skriva om idag alls....jag mår bra och allt e toppen!
Lite trött bara så ska nog lägga mig  soffan och glo på Tven och somna en stund innan jag ska hämta Kevin på dagis.

Uppdaterar kanske sen

Uj uj uj Kevin har fått sin första barnkalas inbjudan av en tjej på dagis =) Får ringa hennes mamma imorrn och kolla vad man ska köpa till tösen, och om jag kan stanna där på kalaset, Kevin e ju som ni vet lite blyg av sig så jag bör nog hålla mig kvar ifall han får för mycket av det hela och vill hem tidigare.
Annars inget nytt att uppdatera, sitter här i min snug rug och myser, det var så kallt här idag, brassat på alla element men jag fryser ändå :S

Ja ja ne nu är det dags att spela lite WoW ^^


Nu tror jag att jag lyckats fixa så alla kan kommentera det jag skriver!
Ge lite feedback nu =)

1 kommentar:

  1. Jag är jätte glad att du ska få operationen systeryster! Jag hoppas allt kommer gå bra för dig och jag tycker det kommer bli riktigt kul när du väl "är klar" med allt :)
    Är här för att stötta dig och heja på!

    Go syster goooo!!<3

    SvaraRadera