lördag 26 februari 2011

40 Dagar Kvar

Idag är det bara 40 dagar kvar!
Spänningen inom mig ökar och nervositeten byggs sakta men säkert upp, men allt kommer nog gå bra =)
Har vart och lämnat Kevin min son hos sin bästa kompis Leo nu så ska dom få busa av sig, vart en skön cykeltur i motvinds blåst så det vart väl lite extra träning där med, försöker se all jobbig aktivitet som positiv träning nu ist =)

Idag ska vi åka och storhandla mat inför kommande månad, kommer väl bli mindre storhandlingar nästa månad dock hehe, jag kommer ju inte äta nånting i stort sett, jag kommer leva på barnmats burkar ett tag sen efter operationen precis som min pappa gjorde när han gjorde sin OP han tyckte det var smidigt för det e ju färdiglagat mat =) lite lat får man väl vara eller ? hehe

Nu ska jag sätta mig och spela lite WoW iaf

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar