måndag 7 maj 2012

Bröllopsplanerna

Hej och hå!

Jag blir helt skogstokig på mig själv vad mycket kul jag hittar och vilka idéer jag har å allt jag vill och ska göra till våran bröllops "fest"

Men jag tycker det e så jobbigt för jag vill ju dela med mig och visa här på bloggen! Men saken e ju den att jag vill att det ska vara en överraskning när alla kommer, vet ju inte vilka som läser min blogg men hade ju vart roligast om folk fick se det först när dom kom, annars vet dom ju redan hur det kommer se ut typ!


Gah....kanske skulle starta en annan blogg som ingen vet att den e min :P

Hum.....ne låter jobbigt....

1 kommentar:

  1. Kusinen Camilla7 maj 2012 kl. 18:10

    gör en blogg, hemsida som du inte delar ut än. utan när du känner för det så länkar du från denna sidan till den där du skrivit allt du behöver för att skriva av dig och vill dela med dig senare

    SvaraRadera