onsdag 16 maj 2012

1års kontrollen!

Nu har jag äntligen vart på min första och sista uppföljning på Sahlgrenska i Göteborg.
Dom var nästan chockade över att se mig igen haha hon kände igen min blick och mina ögon men allt annat var en helt ny piggare och gladare människa som bara lyser sa hon =)

Hon mätte mitt midje mått som nu visade 97cm och innan hade vart 137 så jag har tappat 40cm runt om!!!! Jag fick också vägt in mig så nu är jag officiellt på -50kg!!!!!
Dessutom så hade jag ett BMI på 54.1 innan min Operation, nu har jag ett BMI på 34!!!!

Jag blir så glad! Jag satte upp ett mål på att försöka komma till -60kg och därmed få ett BMI på 30 och efter det kan jag få min hud plastik gjord.



Ska inom kort lägga upp kort på andra före och efterbilder speciellt på gamla kläder. Alltså jag i nutid i mina gamla kläder så man får se hur PÖSIGA dom e hahahah.



Ohhh här är mitt senaste inköp av cupcake/bakelse saker! En söt prinsesstårta burk.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar