fredag 2 mars 2012

OHH MYYY GOD!!

Min tossiga härliga underbara syster yster är lika knäpp som alltid!

Ni vet den där URSNYGGA väskan jag glömde kolla buden på och lägga bud på sjv....MIN SYSTER VANN DEN!!! hon skulle ge den till mig i födelsedags present men jag fuckade upp hela den idén igår =(  Jag sa till henne att jag äntligen skulle beställa mig en sån väska när jag får mitt aktivitets stöd av arbetsförmedlingen så hon kunde inte hålla det hemligt längre.

Fick den idag när vi åkte till Hajen för att handla inför middagen imorrn som vi ska ha här.
Vi ska laga 3 rätters ihop och ha det gött hela dan =)

Underbara syster!!!
Är så sjukt glad att hon äntligen träffat en karl me! EN RIKTIG KARL!!! ingen jävla tramspojke som inte är torr bakom öronen än utan en riktig kille!!!
Är sååååååååå satans glad för hennes skull, hoppas verkligen att "this is it" !!!

WIIIIEEEEEEEEEEE


CUPCAKE väska!!!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar